FAQ

Bestellingen

Welke betaal opties zijn er?

Wij accepteren bancontact, visa, mastercard, sofort en werken samen met Mollie.

Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatische bestelbevestiging. Indien je vermoed dat er iets zou misgelopen zijn contacteer ons op liesbeth@spel-topia.be

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bestelbevestiging ontvangen ?

Gelieve ons te contacteren via email op liesbeth@spel-topia.be.

Zijn jullie getoonde verkoopprijzen inclusief btw ?

Alle prijzen op de website van Spel-topia zijn inclusief btw. De prijzen zijn wel exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden duidelijk weer gegeven op de afrekenpagina.

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op de website van Spel-topia kan je kiezen tussen verzenden, ophalen te Vosselaar.

Als je kiest voor verzenden is de maximale levertijd 3 werkdagen. Met uitzondering van de pre-orders en onze vakantieperiodes die duidelijk worden vermeld op de webshop! 

Via Bpost gaat een track and Trace krijgen van u bestelling zodra dit verwerkt is door Spel-topia. Wij verzenden in België, Nederland en Frankrijk (afhaalpunt).Gratis verzending in België vanaf 75 euro en Nederland 100 euro. Frankrijk naar een afhaalpunt vanaf een bestelling van 120 euro. 

Ophalen te Vosselaar kan na afspraak en is via email af te spreken met beide partijen.

Intellectuele rechten

De inhoud van de webshop en site ,met begrip van de merken, logo’s en tekeningen zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan Spel-topia.

Retourneren

Indien u zich bedenkt en uw producten wilt retourneren dient u hiervoor ons te contacteren. De producten mogen niet gebruikt zijn en moeten onbeschadigd dus nog in de originele verpakking zitten. Dus met de folie er nog aan.

Wat als u een onderdeel mist van een spel?

Indien u na opening een onderdeel mist in u product gelieve met ons contact op te nemen via liesbeth@spel-topia.be. We zullen u dan terug contacteren met de gegevens van onze distributeurs en zij zullen u dan verder helpen met de ontbrekende onderdelen.

U mag ook altijd rechtstreeks contact opnemen met de distributeur van het spel/product. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud en de ontbrekende elementen in het product. Indien u het product wil terug zenden zijn de verzendingskosten voor de u rekening. U kan wel een afspraak maken om het product terug te brengen naar ons afhaalpunt Kruisstraat 4 te Vosselaar.

Hieronder kan u de route bekijken!

Wat is een pre-order? 

Producten waar [PRE-ORDER] bij staat, zijn op items die nog niet in voorraad zijn. Vaak zijn het items die nog moeten uitkomen. Het is eigenlijk een voorbestelling. De indicatie van de voorraad is de hoeveelheid die we hebben besteld bij de leverancier. Je reserveert dus eigenlijk een exemplaar voor wanneer het spel effectief beschikbaar komt. Wil je een ander product samen bestellen ? Dan raden we aan om 2 losse bestellingen te plaatsen. Anders worden de producten samen verzonden wanneer ze allebei beschikbaar zijn. Indien je de producten afhaalt in ons afhaalpunt is dit geen probleem!

Ik bestelde een pre-order wanneer kan ik deze verwachten?

Voor pre-orders kunnen wij enkel een richtdatum geven. Deze staat duidelijk vermeld op de webshop bij het product in rode tekst.

Door diverse factoren kan deze datum verzet worden (bv. vertraging tijdens het transport, vertragingen in de productie, …). Wij hebben deze timing helaas niet zelf in de hand. Je pre-order zal zo snel als mogelijk geleverd worden. Dit wil zeggen zo snel mogelijk nadat het spel werd vrijgegeven door de uitgever en door ons verstuurd kan worden. Wil je een ander product samen bestellen? Dan raden we je aan om 2 losse bestellingen te plaatsen. Omwille van de verzending! Indien je de producten afhaalt is dit geen probleem!